Λαμπάδες πασχαλινές χειροποίητες

στις

λαμπάδεςλαμπάδα καρδιά.jpg

Κάθε λαμπάδα είναι μοναδική και φτιάχνεται κατόπιν παραγγελίας.

Για παραγγελίες λαμπάδων μέχρι 14 Απριλίου, παίρνετε ΔΩΡΟ μια πλεκτή καρφίτσα- λουλουδάκι, σε χρώματα που θα επιλέξετε.

Όλες οι δημιουργίες μας σε φιλικές τιμές.

3 Σχόλια Προσθέστε το δικό σας

  1. Ο/Η Μέλια λέει:

    Πόσο όμορφες Αλεξία μου οι λαμπάδες σου!
    την αγάπη μου…

    Μου αρέσει!

  2. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Με πολυ χαρα ανακαλυψα αυτη την προσπαθια σου.παραπολυ ομορφες ολες οι δημιουργιες σου.

    Μου αρέσει!

  3. Ο/Η ΣΙΜΕΛΑ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ λέει:

    Τελειες δημιουργιες.Ευχαριστουμε

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

