Διαγωνισμός!

στις

από τη Δευτέρα 11 Ιανουαρίου και για μια εβδομάδα,  έχουμε Διαγωνισμό, σε συνεργασία με την Αθηνά από το http://www.craftcooklove.gr

Επισκεφτείτε την ανάρτηση της Αθηνάς

ΕΔΩ

για να δηλώσετε συμμετοχή για δυο δώρα:

  1. μια παιδική ποδιά
  2. ένας παιδικός σκούφος.

(για αγόρι ή κορίτσι- οι τυχεροί θα επιλέξουν από τα διαθέσιμα υφάσματα)

 

Για όλους τους συμμετέχοντες, που θα αφήσουν σχόλιο κάτω από αυτή την ανάρτηση,  μια προσφορά:

Σετ ποδιάς και σκούφου (παιδική ή ενήλικα) σε πολύ προνομιακή τιμή!

 

(όσοι αφήσουν σχόλιο εδώ, θα ενημερωθούν με email για τα αποτελέσματα του διαγωνισμού)

 

(μπορείτε πάντα να επικοινωνείτε μαζί μου στέλνοντας e mail στο alexia.agelou@gmail.com

ή με μήνυμα στη σελίδα του Θαλασσί στο facebook EΔΩ )

 

 

owl

.

.

 

(oι φωτο από την ανάρτηση της Μαριάννας ΕΔΩ)

85 Σχόλια Προσθέστε το δικό σας

  1. Ο/Η Έλενα λέει:

    Το θέλω πολύ!είναι μοναδικό!

    Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Ο/Η paraskevi giannikou λέει:

    καταπληκτικό δώρο!!!!

    Αρέσει σε 1 άτομο

  3. Ο/Η amaliamou λέει:

    είναι καταπληκτικά όλα τα σχέδια!!

    Αρέσει σε 1 άτομο

  4. άντε κ καλή μας επιτυχία! Για την κοριτσάρα μου…

    Αρέσει σε 1 άτομο

  5. Ο/Η Κυριακούλα Αντωνοπούλου λέει:

    καλή μας επιτυχία!

    Μου αρέσει!

  6. Ο/Η TaniaM λέει:

    Υπέροχες δημιουργίες!

    Μου αρέσει!

  7. Ο/Η Eva Ilias Syan λέει:

    Ευχαριστούμε!

    Μου αρέσει!

  8. Ο/Η Γωγώ λέει:

    Τα θέλω… Τρομερά πρωτότυπα!!

    Μου αρέσει!

  9. Ο/Η Δήμητρα λέει:

    πανέμορφο!

    Μου αρέσει!

  10. Ο/Η Κρυστάλω Σταμάτη λέει:

    Υπέροχα!!!Ευχαριστούμε!!!

    Αρέσει σε 1 άτομο

  11. Ο/Η kiki papadopoulou λέει:

    Τελειο!!!

    Αρέσει σε 1 άτομο

  12. Ο/Η Jovanna Karipidou λέει:

    τι γλυκός διαγωνισμός!!! υπέροχες όλες οι δημιουργίες σας!!!

    Αρέσει σε 1 άτομο

  13. Ο/Η Efi Karagrigoriou λέει:

    τα θελουμε πολυ

    Μου αρέσει!

  14. Ο/Η Ιωσήφ Γρηγορίου λέει:

    Τέλειο!!!

    Μου αρέσει!

  15. Ο/Η Xrisa Vasiliou λέει:

    τι γλυκός διαγωνισμός!!!

    Μου αρέσει!

  16. Ο/Η MARIA KIRIAKOU λέει:

    Καλή μας επιτυχία!

    Μου αρέσει!

  17. Ο/Η Christina λέει:

    Τέλειο δώρο!

    Μου αρέσει!

  18. Ο/Η Georgios Papadimitriou λέει:

    καταπληκτικό δώρο!!!!

    Μου αρέσει!

  19. Ο/Η Lena Zafiri λέει:

    Ευχαριστούμε πολύ!

    Μου αρέσει!

  20. Ο/Η Νίνα Κ. λέει:

    Πολύ όμορφα! Σας ευχαριστούμε για την ευκαιρία!

    Μου αρέσει!

  21. Ο/Η Mary Biliou λέει:

    υπέροχο δώρο

    Μου αρέσει!

  22. Ο/Η Antigoni M. λέει:

    Πολύ χαριτωμένα

    Μου αρέσει!

  23. Ο/Η euapap λέει:

    πόσο όμορφο δωράκι!!

    Μου αρέσει!

  24. Ο/Η Penny Toli λέει:

    Ευχαριστουμε!!!

    Μου αρέσει!

  25. Ο/Η Dimitra Pappa λέει:

    Υπεροχο δωρο

    Μου αρέσει!

  26. Ο/Η Vasiliki λέει:

    Ότι πρέπει για την μικρούλα μου! Καλή επιτυχία!

    Μου αρέσει!

  27. Ο/Η Δέσποινα κ λέει:

    Υπέροχα είναι!!!

    Μου αρέσει!

  28. Ο/Η Vagia Safaka λέει:

    like

    Μου αρέσει!

  29. Ο/Η momyof6 λέει:

    αποτελέσματα του διαγωνισμού:
    :
    «να σας ευχαριστήσω όλους για τη συμμετοχή σας στο διαγωνισμό και να σας πω ότι οι τυχερές είναι η Despina D.(κερδίζει την ποδιά ) και η Elena M. (κερδίζει τον σκούφο) ! Εύχομαι να χαρείτε τα δωράκια σας και να περάσετε φανταστικές στιγμές με τους δικού σας μικρούς σεφ!»

    σε αυτηή την ανάρτηση, ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα από την Αθηνά: http://www.craftcooklove.gr/…/asparagus-poached-egg.html

    ήδη οι δυο τυχερές έχουν επικοινωνήσει μαζί μου και σύντομα θα παραλάβουν τα δωράκια τους!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

