Καλωσήρθατε!

στις

μελομακάροναc2
Μια συλλογή από χειροποίητες ποδιές, για μικρούς και μεγάλους, ραμμένες με πολλή φροντίδα και μεράκι, σε συνεργασία με το kitrino.gr .
Είναι όλες ραμμένες με 100% βαμβακερά υφάσματα, με βαμβακερή επένδυση.
Σε τζην, καρώ και πολλές επιλογές σε χαρούμενες παιδικές παραστάσεις!


Μια πρόταση για ένα χρήσιμο δωράκι, για μεγάλους και μικρούς μάγειρες και μαγείρισσες και για όσους αγαπούν το μοναδικό, χειροποίητο στυλ.

Κάθε ποδιά και κάθε δημιουργία μας ράβεται κατόπιν παραγγελίας, σύμφωνα με τις επιθυμίες σας.


Σε φιλικές τιμές.


~ μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου με προσωπικό μήνυμα στο facebook  ή στο e-mail: alexia.agelou@gmail.com 

 

 

ο «φάκελος» με τις παιδικές ποδιές:https://www.facebook.com/media/set/…

ο «φάκελος» με τις ποδιές για μεγάλους:https://www.facebook.com/media/set/…

7 Σχόλια Προσθέστε το δικό σας

  1. Ο/Η ΕΥΤΥΧΙΑ λέει:

    Καλή αρχή Αλεξία μου!
    Ο Θεός να ευλογήσει τον κόπο σου, τον αγώνα σου και αυτό το καινούριο σου ξεκίνημα!
    Οι ποδιές σου για μικρούς και μεγάλους είναι πανέμορφες, η μια καλύτερη από την άλλη και όλες οι δημιουργίες σου υπέροχες. Σίγουρα όσοι σε γνωρίζουν δε θα περίμεναν κάτι λιγότερο από εσένα!

    Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Ο/Η momyof6 λέει:

    Ευτυχία μου, σε ευχαριστώ!!!
    αμήν, ο Θεός να δώσει… πάντα με την δύναμη και την βοήθειά Του…

    υγ είναι το πρώτο σχόλιο που λασμβάνω σ΄αυτό το ιστολόγιο, και με συγκινεί ιδιαίτερα…

    Μου αρέσει!

  3. Ο/Η Βαλια λέει:

    Καλή αρχή…. Οι ποδιές ειναι πολύ ομορφες

    Μου αρέσει!

    1. Ο/Η momyof6 λέει:

      Σε ευχαριστώ πολύ, Βάλια!
      χαίρομαι που σου άρεσαν

      Μου αρέσει!

  4. Ο/Η mama-Irini λέει:

    Καλή επιτυχία στο νέο σου ξεκίνημα, Αλεξία μας!!! Μπράβο σου!

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Ο/Η momyof6 λέει:

      Ειρήνη μου, σε ευχαριστώ πολύ!
      να είσαι καλά, την αγάπη μου ❤

      Μου αρέσει!

  5. Ο/Η Μέλια λέει:

    Αλεξία μου χρυσοχέρα.. πόσο όμορφες είναι οι ποδίτσες σου,…φτιαγμένες από μια άξια μανούλα!
    Καλή επιτυχία και με τη βοήθεια του Θεού η νέα σου «προσπάθεια» θα βρεί το δρόμο της…
    την αγάπη μου…

    Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

